دوره MBA مدیریت اجرایی

دوره MBA مدیریت اجرایی

دوره MBA مدیریت اجرایی یا به اختصار EMBA یک برنامه کارشناسی ارشد فشرده است که برای کمک به رهبران کسب و کار جهت توسعه مهارت‌های مدیریتی خود طراحی شده است. درباره این مدرک کسب و کار تسریع شده در ادامه بیشتر بدانید.

دوره MBA مدیریت اجرایی چیست؟

یک دوره MBA مدیریت اجرایی یا همان طور که گاهی اوقات EMBA نامیده می شود؛ به صراحت برای دانشجویانی ایجاد شده است که قبلاً تجربه کاری خوبی در دنیای تجارت دارند. اولین برنامه در نوع خود در سال 1943 توسط دانشکده بازرگانی غرفه دانشگاه شیکاگو ایجاد شد. این اقدام به عنوان بخشی از یک استراتژی برای قوی‌تر کردن کسب‌وکارهای آمریکایی پس از جنگ جهانی دوم و در تلاش برای آموزش دانش‌آموزان دانشکده بازرگانی که قبلاً تجربه کاری در سطح مدیریت داشتند؛ انجام شد.

دوره MBA مدیریت اجرایی چیست؟

برنامه تحصیلی دو ساله یک گزینه محبوب و مناسب برای کسانی است که چندین سال تجربه تجاری و رهبری بسیاری از درس‌ها منعکس‌کننده برنامه‌های MBA سنتی را دارند. اما تفاوت‌های کلیدی MBA اجرایی را از MBA جدا می‌کند. بحث‌های کلاس درس در یک برنامه EMBA پیشرفته‌تر است؛ زیرا دانش‌آموزان در این برنامه‌ها معمولاً تجربه کسب و کار در دنیای واقعی بیشتری دارند.

طبق نظرسنجی اخیر شورای اجرایی MBA (EMBAC)، میانگین سنی افرادی که وارد برنامه EMPBA می شوند 38 سال است. درباره این گزینه مدرک، از جمله مواردی که برای درخواست EMBA نیاز است و تعهد زمانی که برای دریافت مدرک خود خواهید داشت؛ بیشتر بیاموزید. ما همچنین دوره های مشترکی را که می توانید انتظار داشته باشید، چشم انداز حقوق و دستمزد دارندگان EMBA و دلایلی برای ادامه این دوره‌ها را در آکادمی داداش زاده توضیح داده‌ایم.

مباحث دوره MBA مدیریت اجرایی

اگر در یک دوره EMBA شرکت کرده‌اید؛ معمولاً نیازی به انتخاب رشته ندارید. با این حال، مباحثی از دروس انتخابی خواهید داشت تا به شما کمک کند تجربه دوره خود را متناسب با اهداف شغلی خود تنظیم کنید. دوره‌های اصلی شما احتمالاً بر پایه دروس زیر متمرکز خواهد بود:

مباحث دوره MBA مدیریت اجرایی

● اصول حسابداری
● رهبری
● تجزیه و تحلیل و تجارت
در حالی که برنامه درسی شما به برنامه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد، نمونه هایی از دوره هایی که ممکن است بگذرانید عبارتند از:

مبانی کار تیمی و رهبری

  • اقتصاد خرد برای مدیران
  • امور مالی شرکتی
  • استراتژی بازاریابی
  • استراتژی جهانی
  • حسابداری برای برنامه ریزی و کنترل مدیریت
  • استراتژی های مذاکره
  • روانشناسی مدیریتی
  • استراتژی های قیمت گذاری

دوره MBA مدیریت اجرایی در تهران

با کسب مدرک EMBA در تهران یا سایر نقاط کشور می توانید مهارت های تجاری و مدیریتی را که قبلاً دارید تقویت کنید. این مدرک می تواند شما را برای افزایش حقوق و فرصت های پیشرفت در زمینه کاری خود آماده کند. و در بسیاری از موارد، شما می توانید با دنبال کردن این مدرک به کار خود ادامه دهید.

ثبت نام در دوره MBA مدیریت اجرایی

هزینه دوره‌های مدیریت اجرایی با توجه به نرخ دلار متغیر است. تعداد زیادی از دوره‌های EMBA به نوعی با  هزینه‌های متفاوت، مطالب متفاوتی را هم ارائه می‌دهند. این مطالب ممکن است شامل مجموعه ای از مواد آموزشی مانند کتاب و امکان پوشش سفرهای بین المللی باشد.

ثبت نام در دوره MBA مدیریت اجرایی

هنگامی که در یک برنامه EMBA ثبت نام می کنید؛ کارفرمای شما ممکن است بخشی از هزینه دوره mba را به شما پیشنهاد دهد. با این حال، برای ثبت نام در دوره MBA مدیریت اجرایی با قیمت مناسب، می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *