دوره mba مدیریت بازاریابی

دوره mba مدیریت بازاریابی

با وجود گسترش مهارت‌های پایه بازاریاب‌ها، شرکت در دوره mba مدیریت بازاریابی‌ به یک فرصت استثنایی برای رشد کسب و کار مدیران بازاریابی تبدیل شده است.در واقع امروزه در صورتی که دانش کافی برای جذب مشتری و تحقق استراتژی‌های خرید و فروش محصولات در سطح بازار را نداشته باشید؛ باید دور موفقیت یک خط باطل بکشید.

با این حال، مدرسان کار آزموده حوزه علوم مدیریت بازاریابی، اقدام به استخراج مفاهیم عمیق بازاریابی نوین و همچنین دیجیتال مارکتینگ به صورت اختصاصی کرده‌اند. همین مطالب جمع آوری شده و سال‌ها تجربه مدرسین حوزه کسب و کار و بازاریابی آکادمی داداش زاده، پدید آورنده دوره mba مدیریت بازاریابی شده است.

به همین منظور، شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آکادمیک، مهارت خود در حوزه بازاریابی را گسترش دهید. در اینجا به صورت کامل به شرح نحوه شرکت در دوره‌های mba مدیریت بازاریابی و همچنین خدمات آکادمی داداش زاده پرداخته‌ایم.

دوره mba مدیریت بازاریابی چیست؟

دوره mba مدیریت بازاریابی که برگرفته از کتاب‌های دانشگاهی این حوزه و همچنین دانش روز مدرسان است؛ می‌تواند از هر لحاظ برای مدیران هم کاربردی باشد. در واقع مدیران با شرکت در دوره mba مدیریت بازاریابی مهارت‌هایی همچون اصول بازاریابی، تدوین استراتژی های بازاریابی، اصول برندینگ و وفادارسازی مشتریان، نگارش برنامه بازاریابی، بازاریابی، فروش، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ را یاد می‌گیرند.

دوره mba مدیریت بازاریابی چیست؟

همچنین این دوره برای مدیران ارشد بازاریابی شرکت‌ها، مدیران بازاریابی و فروش، مدیران برندساز، مدیران ارتباط با مشتری، مدیریت توسعه محصول/ خدمت و مشاوران بازاریابی مفید فایده خواهد بود.

در نتیجه با شرکت در دوره مدیریت بازاریابی mba، مسیر شغلی خود با هدف جذب مشتری را هموار کنید. همچنین توجه داشته باشید که برای شرکت در دوره‌های mba مدیریت بازاریابی، می‌توانید با کارشناسان آکادمی داداش زاده تماس بگیرید.

رشته mba بازاریابی

رشته mba بازاریابی یکی از برنامه‌های بازاریابی و مدیریت کسب و کار است که بر اصول کسب و کار و مدیریت بازاریابی تمرکز دارد. MBA در بازاریابی یک برنامه تحصیلات تکمیلی دو ساله است که بر برنامه ریزی، سازماندهی کارکنان، مدیریت، عملیات و کنترل فروش و بازاریابی در محل کار تمرکز دارد. این رشته شامل مباحث مختلفی از جمله اصول بازاریابی، تحول دیجیتال، مدیریت برند، شیوه‌های قیمت‌گذاری، بازاریابی و تبلیغات، فرایند کامل بازاریابی و استراتژی بازاریابی است.

در طول این مسیر تحصیلی، فراگیران می‌توانند مدارک دانشگاهی یا غیر دانشگاهی معتبر هم دریافت کنند. اما به هر حال، برای گسترش مهارت‌ها در زمینه بازاریابی باید حتما مراکز آموزشی معتبر و زیر نظر وزارت علوم و دانشگاهی را انتخاب کرد. خوشبختانه در حال حاضر مجموعه داداش زاده دوره‌های mba مدیریت بازاریابی را به صورت رسمی و تحت نظارت سازمان‌های مربوطه با مدرک معتبر برگزار می‌کند.

ثبت نام دوره mba بازاریابی و فروش

اگر قصد ثبت نام در دوره mba مدیریت بازاریابی را دارید؛ باید حتما در جریان باشید که این دوره‌ها در حال حاضر در آکادمی معتبر داداش زاده برگزار می‌شوند و برای شرکت در دوره مورد نظرتان، باید حتما اطلاعات لازم را کسب کنید. برای شرکت در دوره mba مدیریت بازاریابی آکادمی داداش زاده، نیاز به پیش زمینه تحصیلی وجود ندارد؛ اما شما باید آمادگی کافی برای پیگیری جلسات دوره را داشته باشید.

ثبت نام دوره mba بازاریابی و فروش

همچنین توجه کنید که گاهی اوقات امکان شرکت در دوره‌های آنلاین یا آفلاین مجموعه داداش زاده هم برای مخاطبان فراهم می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، می‌توانید با کارشناسان آکادمی تماس بگيريد.

هزینه دوره mba

هرینه برگزاری دوره mba مدیریت بازاریابی کاملا به موسسه ارائه دهنده برنامه آموزشی و همچنین اساتید فعال در جلسات دوره بستگی دارد. بنابراین برای شرکت در این دوره‌های آموزشی باید حتما در رابطه با هزینه ثبت نام، اطلاعات لازم را از طریق سایت یا تماس با کارشناسان ما کسب کنید.

معمولا عواملی همچون تعداد جلسات، مباحث دوره و همچنین اساتید ارائه دهنده مطالب برای تعیین هزینه دوره mba نهایی دوره آموزشی تاثیر گذار هستند. در نتیجه بهتر است بیشتر از قیمت ثبت نام، به مزایای ثبت نام در دوره mba مدیریت بازاریابی بیندیشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *